Spartiatis.gr

Στρατιωτικά θέματα-Άμυνα-Διπλωματία-Ασφάλεια!

Καλύτερα να μην ξέρεις: Πόση άσκηση χρειάζεται για να «κάψουμε» ένα burger;

Share:

Μπορείτε να χάσετε αρκετές θερμίδες ακόμα και από τα πιο λιπαρά φαγητά, κάνοντας γυμναστική.

Πόση γυμναστική χρειάζεται όμως για να κάψουμε ένα burger;

Το κλασικό burger έχει περίπου 400 με 500 θερμίδες, οπότε χρειάζονται τουλάχιστον 40 με 50 λεπτά αερόβιας γυμναστικής για να το κάψεις, ή να τρέξεις περίπου 30 λεπτά. Αν μαζί του φάτε και μια μερίδα τηγανίτες πατάτες, τότε οι θερμίδες θα ανέβουν στις 700 με 800, οπότε πρέπει να προστεθούν τουλάχιστον άλλα 15-20 λεπτά αερόβιας γυμναστικής.

Previous Article

Ο επίτιμος Α/ΓΕΣ Κ. Ζιαζιάς και η έκκλησή του για το καλό της πατρίδας: «Να βρεθεί ηγέτης που θα σκέπτεται εθνικά»

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν: